Catechese

reflector

Gedurende het winterseizoen wordt er catechisatie gegeven door onze predikant en een tweetal catecheten. Belijdeniscatechisatie wordt door de predikant gegeven.

Om de catechese goed te laten verlopen is er ondersteuning van een catecheseteam. Het catecheseteam zorgt voor de voorbereidingen van een nieuw seizoen en regelt een thema-avond. De verschillende groepen worden op de dinsdagavond verwacht in Elim.

Aan het begin van elk seizoen krijgen alle jongeren, die volgens de kerkelijke administratie voor catechese in aanmerking komen, een persoonlijke uitnodiging.

Daarnaast wordt de groepsindeling (leeftijden en aanvangstijden) in het kerkblad en op de website vermeld.

Nadere inlichtingen omtrent de catechese kunt u krijgen bij de predikant of bij de jeugdouderling.

Zie voor de samenstelling van het catecheseteam de losse bijlage bij deze gids. Het catecheseteam is bereikbaar via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kerkgebouw
Talsmaweg 18