Kindercrèche

Om van jonge gezinnen beide ouders in de gelegenheid te stellen de kerkdiensten te bezoeken is er tijdens de morgendienst kinderoppas in gebouw Elim. Ook bij sommige speciale diensten is er crèche. U vindt de namen van de ingeroosterde medewerkers in het kerkblad en op een lijst aan de binnenkant van de (speelgoed)kastdeur.

Als u zelf regelmatig uw kinderen bij de crèche brengt, of als je ouder bent dan 12 jaar kunt u of jij zich opgeven als medewerker van de crèche. Ouderen zijn ongeveer 1 keer in de 3 maanden aan de beurt en de jongeren 2 keer in de 3 maanden.

Tijdens de crèche staat er een ‘beer’ in de gang van Elim die geld inzamelt waarmee nieuw speelgoed wordt gekocht.