Als u niet meer naar de dienst kunt komen

Mensen die niet meer zelf in staat zijn naar de kerk te komen, kunnen een beroep doen op de kerkauto (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). In het kerkblad staat per zondag vermeld wie er met de kerkauto rijdt. In het kerkgebouw is een rolstoel beschikbaar. Inlichtingen hierover kunt u krijgen bij uw wijkdiaken.

Bent u (langdurig) ziek of op een andere wijze (tijdelijk) aan huis gebonden, dan bestaat de mogelijkheid om een ‘kerkradio’ te laten plaatsen. Aanvragen voor ‘kerkradio’ (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) lopen via de diaconie. In de losse bijlage bij deze gids staat wie de contactpersoon hiervoor is en met wie u bij storingen contact kunt opnemen.

Gemeenteleden die door middel van een kerkradio thuis de dienst volgen krijgen een collectebusje in huis waarin het collectegeld kan worden gedaan. Het college van kerkrentmeesters zorgen er voor dat deze busjes regelmatig geleegd worden.