Vrouwenvereniging

De vrouwenvereniging telt ruim 50 leden van allerlei leeftijden. Elke eerste en derde donderdag van de maand komen ze bij elkaar. Het doel van de vereniging is om met elkaar in gesprek te zijn rond een geopende Bijbel. Er worden Bijbelstudies gehouden of thema`s uit de gereformeerde geloofsleer besproken.

Er wordt gebruik gemaakt van de gebundelde Bijbelstudies van “Vrouw tot Vrouw” dat leden van de vereniging krijgen toegestuurd. Dit wordt samen met het magazine van “Vrouw tot Vrouw” uitgegeven door de Hervormde Vrouwenbond.

Met Kerst en Pasen worden er avonden georganiseerd die via de kerkradio worden uitgezonden.

In samenwerking met de mannenvereniging wordt er één keer per jaar een gemeenteavond georganiseerd. Daarbij worden ook verenigingen uit omliggende gemeenten uitgenodigd.