Kerkblad

De gemeente beschikt over een eigen kerkblad dat in de regel om de veertien dagen verschijnt. Hierin staat o.a. informatie over de diensten, collecten, de te zingen voorzang en zaken die betrekking hebben op vreugde en zorg in de gemeente. Ook worden activiteiten van bijv. verenigingen, kringen, clubs, organen van bijstand e.d. vermeld.

De predikant verzorgt de meditatie en het pastorale gedeelte.

De scriba draagt zorg voor de mededelingen en besluiten vanuit de kerkenraad.

Het kerkblad kent abonnees, zowel binnen als buiten de gemeente. Als iemand buiten de gemeente een abonnement wil aangaan, dan wordt hierover besloten door de kerkrentmeesters.

Voor verdere informatie wordt verwezen naar het colofon op het kerkblad zelf.